Indahnya Hidup Ini

Saturday, September 12, 2009

mood kejer

harini betul2 menguji keimanan aku..mn xnyerr pagi2 dh kne welding..wlaupn penat,tp syok jgk..arinijer aku dh beljr gne jigsaw..alattu berat,tpppp..sesuailh ngn bdn yg comei niii...HEHEHE,....ni nk ceteni,td g cls lewat,aku tido blik kwn,ingtkn nk bersahur sbb mak dia bwk mknn...tp dh xda rezekii...aku terlajak tido..jd,xbersahurlahhh...dhlh xmkn,g clspn lmbt...terukk tullllhhh....time g cls..adaje xsmpai lg,ingtkn aku sorangjerr...alhmdulillh.selmt smpai kt bengkell..First nk welding..aku blurr jap..xtahu nk bwt yg mn 1...disebbkan bnyk alat,jd,aku xtau nk gne yg mn 1..lme2 dh oklhh sbb dpt bwt..tp satu tahap ble lme duk kt bengkel aku jd pekak...hehehe...sbb bunyi mesin yg kuat cangat...ahh..klau ada sesapa nk ckp ngan aku..blhlh ckp kuat2..hahaha...time welding mata,idung n mulut semua ditutup untk keselamatan..jd,selamat ckitlahhh...ok AHH..cau cau ulu...lps solat asar aku trus nk bwt printmaking...lps abis,bru g pasar beli mknn untuk perut akuuuu..HAHAHAHAHAAAAAAA.

No comments:

Post a Comment