Indahnya Hidup Ini

Monday, August 2, 2010

karenah saya

oo.comMp3 dan nature walk di bukit cerakah n karenah aku

Wahh…akhirnyrer aku dpt beli jugak mp3..seronok sngt..aku belipn sbb de promotionjer,klau xda,jngn harap aku nk beli..cme 59inggitjer..2gb…mmg berbaloi…timetu aku beli kt dewan annex..mkin lme,mcm2 jenis laptop dh kluar..betullah ayh kte..mkin lme mkin bnyk bnda yg kluar,dan bnyk yg murah…smpai nk kiamatpn xabis2 lg brngni….lps dh dpt mp3,laptop wat mslh pulak..lcd rosak..xnmpak apa2pn timetu..pgtu jugak aku nangis n then aku trus cal ayah..alhmdulillah…ayh bg aku hntr laptop kt hospital DC…hahaha….byran 450inggit siap ngn format skali..cme laptop aku brubah skitjer..tp biasalah klau dh format..ahhhhhh…mlmni aku keseorangan lg..farah blik umah..penatnyer bdn,kaki skit lak…bru blik nature walk..seronok..tp sdih muka dh berbelng…hitam skit,..nsb baik aku sempat g,kte g kul 7,tp aku bngun 6.58…hahaha…tp nsb baiklah ada moto,kekasih hati aku..,klau x,blerlah nk smpai kt serojatu..nk tnggu bas rapid lg…leceeehhhhhh….!..yg seronoknyer…aku leh jmpa smua kwn2 aku..dh lmer xberbork,skali dh jmpa..mcm2 nk cete..sepnjang aku berjln…aku teringat blik kenangan time aku g bukit cerakah tahun 2004..bler aku dtng sekrng,bnyak dh brubah..tempatpn dh nmpak lmer sngt,time aku dtng..best sngt..skrng biasajer,xnmpak trlalu istimewa,kitaorng cme jln2 jer..yg istimewanyer ada monyet n beruk…hahaha,…smua lari bler dia dtng dekat..bler dh smpai,ada game lg..msuk sawah bendng..kne tngkap ikn keli…hahaha..jngn harap aku nk msuk,,kucingpn aku tkut,inikn plak ikan keli…aku just tngkjer..rmai jugak yg masuk..rmai yg jd busukk..haha..tp seronok tngk diorng tngkap ikan,tp sush nk tngkap.. dpt sekorjer sedngkan dia dh letk ikantu 15kg..mgkin ada teknik nk tngkap ikan..cmer ktejer xtahu…arini aku xlarat nk g beli mknn..bknner apa..jimat kos….dhlah ptptn kelompok 3..bler aku nk dpt..tp yg aku tau,aku akn jd kaya pd hjung sem..hahahahaaha…tp kesian ayh,trpksa bg aku duit bulanni n buln depn,dhlah ad bnyk gne duit,hmm..xpalah,time dpt pt,bglah blik kt ayah..bersyukur sbb aku msh mampu smbung bljar,adaje kwn aku xsmbung sbb xmampu..kesiannyer,dia msg aku,dia kte nk smbung,tp dia xda duit,dngn adik2 lg.mn ayh dia mampu..hmmm…hrap2 dia bersbr..

Macam 2 karenah

Salah akuker klau aku rs aku xdpt tlng…hmm..aku msh xphm knp ngn diorngni..aku nk tlng,tp klau aku xmampu..jngnlah nk merajuk ngn aku..mgkin orng2ni msh xphm yg akuni xpndai memujuk orng,lgpn aku xsker smuatu..jd,pujuklah dri sndri..:)…
ni lg sorng…apa slh aku smpai ko merajuk kt aku..aku xphm dn mgkin ko yg xphm ngn aku..dhlah, aku kt sni buzy,mengalahkan dekan..tmpat tinggl ke kuliah jauh laktu..dngn mslh pndftaran aritu ptptn lg,kne daftar blik....bnyk xsettle lg..sbbtu aku xdpt nk lyn ..aku tau ko sedih ....tp aku tau ko de temn yg lbh baik dr aku..aku tau dia blh mengubat hati ko yg sedhtu..jd..minta maaf sbb xdpt jd kwn yg terbaik bwt ko…

betul kut….dan mungkin xbetul…time aku nk mintk pertolongn…mn..mn....jd,mn kwn yg blh tlng aku..hahahaha…mknanya smuatu betullah…kita akn dicr bler dia rs sush..dn bler aku memrlukn…?...dan betullah kte maher zain dlm lgunyer…..don’t despair n never loose hope..cz ALLAH is always by ur side..insyaallah..you’ll find the way…ALLAH berikan aku hati supaya aku lbh mengenali dia dngn rapat..kdng2 hatini mmbuatkan aku sakit..dan kadang2 seronok sngt..itulah agungnyer ciptaan ALLAH..smuanya perfect..bler sedih..air mata msti nk kluar……tp sorngpn xfhm..hnya ALLAH sj yg thu perasaan aku..aku xmgharapkan apa2 dr kwn..tp sokongn korngpn dh bwt aku tersenyum..mgkin sush nk lyn karenah aku..tp itulah aku..yg sbnrnyer..mudh snsitif..klau xsuka..jauhkanlah dri dr aku..aku trimajer..asalkan korng gmbira..:)… dan aku tahu ALLAH sntiasa menolong slgi kita ikhlas..ada pepath kte,klau nk cr kwn yg baik seharusnya kita dlulh yg patut mnjadi kwn baik pd dia…..

karenah 2)
boring…boringgg…aku nk g mnni…setiap kali kluar,aku sorng2jer..ada kwnpn nthlah…td lps blik cls,sj2 kluar g seksyen 2..tp aku nk g sn wat pe sorng2..jd dsbbkan sesak,aku blik…g beli mknn sorng2..mknpn sorng2 kt blik..apani….ahhhhhhh…xsyoklh cmni…boring..tiap2 hari tngk industan..nangislakk…kuch2 hota heeee..ahhahaa…something happen to me..hahaha…rindu nk tngk cinta bertasbih dn xsbr nk dpt temn mcm cinta bertasbih…tp realitiker..terjdi kat akuker..itu aku xtahu..tp slhker aku berngn nk jd cm dlm ctetu..xslhkan..hahahaha
kumenangiss….nyanyian rossa..not bad,nije lgu rossa yg pling aku suka…knp aku suka..nth..seronok..feeling…lirik dia blh thn…kumenangis membyangkan,betapa kejamnya drimu atas driku..ku menangis melepaskan kepergian drimu dr sisiku..:)
siapa xsyng laptop..klau laptop aku rosak…mmg aku sedih…sedih sngt..sbb dialah peneman aku kt uitm..time aku anta laptoptu..aku hrap sngt ko cepat pulihh..dn bler ko pulih..aku gmbira sngt…hahahaha…timetu jugk..abng laptoptu kte,seronoknyer muka..nt leh chat ngn pakwe..sapa kte aku d pakwe..hahaha..itu dlu…skrng nooo….boyf…boyf…..serikkkkk…serkkkkk…….mama..nt tlng crknyer…along dh mls nk cr..mamapn kte stuju..jd..along ikutjerr…


sempurna
jngnlah kau tingglkan driku,xkan mampuku hadapi smua..kau begitu sempurna….kau adlh hidupku,lengkapi diriku..syng kau begitu…sempurna…hahaha…nyanyian yg blh bwt aku terawang-awngan…rs seronk bler dngr lguni….toilet,dapur,blik tido kt hostelpn aku akn nyanyikan lguni…aku kjer kt mydin,aku slalu nyanyi lguni..smpaikan kwn2 sekerja ikut nyanyi lgunijer..hahahaha…sernoknyer…

mkan…..nk jugakkk….
Abc cekodok baci…eiiiii…xxxxx…cekodok enak dimkn…hmmm…nk mkn abc..tp xde helmet lbh,aku nk ajak farah mkn kt seksyen 2,tergagak nk mkn..tp xnk g sorng…dlu aku slalu ajak nurul mkn…skrng x,rindu abctu..sedap sngt…mcd pn dh lme xmkn..mcd aku akn mkn time ngn ayahjer,haha..uit xckup,jd mkn ngn ayhjer..ayh yg blnja…kfc dh muak…..2bulan skali lehlah mkn..cpt jemu..rindu nk mkn sup cendawan tmn dimensi..pling best sup cndwn kt stu..aku ngn frh dh brjnji nk mkn sup kt stu bler blik Melaka nt..hahaha…..bler nk blik Melaka…bnyk sngt kengan aku kt sn..suka duka,seronok,sedih smuanyer ada…kengn yg xblh dlupakan smpai bler2..kt stulah aku jd smkin dewasa,kenl erti kawan,lawan,teman dn bnyak lg…ahhhhhh…perlu diingtkanker…hahahahaaha….

No comments:

Post a Comment