Indahnya Hidup Ini

Friday, September 24, 2010

diri awak...

fuuuhhh.....dh lmer xbukak blog...bnyknyer crita ..tp lpe lak nk cte apa..bahagianyer akuu...knp...nthlah,aku rs senng hati,xda orng gnggu aku..cmer yg aku fkir,aku nk dekan..aku mesti blhh...aku akn cber sdaya upaya aku..pakwe..tolak jauh2..itu xpenting mak kter..nt dh dpt kjer elok bru pkirrr....semni xdalah sesusah yg aku pkirkan..time diploma lg bnyk kjer..tp,boring jugak kdng2..mgkin sbb aku slalu blik umah,jd xrs mcm blajar jauh2...fffuuhhhhh....:#

soryyer sbb xdpt jd kwn yg terbaik untuk awk...terharu sbb slamani awk yg smbut birthdy sy..sy xpenhpn bwt awk mcmtu...mmg terkejut sngt..xsngka..awk bwt sy terharu sngt..tpp...doa sy sntiasa ada untuk awk..semoga awk bahagia dan berjaya dunia dan akhirat..awklah kwn dunia akhirat sy...terima kasih sbb awk sudi berkwn dengn sy..:)

No comments:

Post a Comment