Indahnya Hidup Ini

Monday, October 18, 2010

ada cinta..

…aku cinta bknnya disengaja..jauh dr wasangka..mmg cinta ada dlm jiwa kita..dendangan lagu Sheila,jac n Karen..sedih..menusuk jiwa aku..knpye..nthlah….mmg rmai kte orng..aku mudh menangis..jd,knp..slhker……
….test cina..susah..wlaupn aku de basic,tp aku prlu lbh bnyk hafal ayat2..mgkin aritu aku pent sngt..smpaikan slh jwab..tp nk wt cmner..tawakaljelh..aku dh brusaha sungguh2..tp aku happy sngt..sbb smua kwn mandarin..smuanya baik2 wlaupn cmpur junior n senior..chaiiyyookkk korang..

Alhmdulillh…adik selamat diijabkabulkan..semoga kamu berbhagia dismping orng yg trsyng..dpt ank yg soleh solehah …sedih..gembira smuanya berbaur..walaupn aku happy..tp sedh..sbb kitaorng dh brpish..wlaupn aku sdh..aku ttp gmbira..sbb adik happy bersama orng yg dia syng..mnta maaf klau slamani marh ko..sbb aku syng ko aku mrh ko…wlaupn aku kakk xsebaik sepandai orng lain..aku ttp mendoakan kebahagiaan ko hingga dunia akhirat….lahirkan ank2 yg comei,yg soleh..itu dh ckup menggembirakan aku..kakak ko xtau bler..haha..mgkn xkhwn kut..nthlah..blm ada yg sesuai..yg blh menerima aku.

Kter xpenh brjumpa..xpenh bersua..knpyer…apa motif ko blh suka aku...mnta maaf sngt pd kwn akuni…aku mnta maaf..aku tau ko suka aku..tp kita msh muda lg..ada jdoh adlh..ko kte snggup tnggu aku..tp aku dh xpecya smuatu..tp aku akn tengk..betulke apa yg ko ckpkn..andai kate ada yg sesuai untk ko kt luar sn..aku bersyukur …smuanya dtng dr ALLAH…

Kepada kwnku..jngn bersedih..mgkn de hikmah disebalik smua y berlaku..kuatkn hati..biarlh..biarkn apa yg dia bwt kt kite..ALLAH ada..dia lg mengetahui..sbbtu aku dh xpecya pd orng yg brnama ???????..blm ada yg jujur..smuanya ???????? smata-mata…aku nk mrhpn,xdpt apa2..cmer sdh..penipu..smua penipuu…

No comments:

Post a Comment