Indahnya Hidup Ini

Saturday, January 9, 2010

lagutuuuu....

ahhh...penat tul arini,pg td aku g huan yo,lps beli brg,aku g mahkota prade n dtrn phlwn..rs duit skrg mcm kerts senangjer nk abis...ptutnyer mlmni aku bwt sketches,tp aku xda moodlh nk bwt wlaupn enck bob tu grng...hehehehe...ms brlalu dngn pantas.nipn dh last sem..semni mgkn kne study hard lg...jd,aku xleh main2,mlmni aku rs nk dngr lgujer..lgu cinta bertasbih..aku dh msukkn lgutu kt myspace aritu,tp tngk2 dh ilang blik,xtaulh sbb apa...aku rs khayal ble dngr lguni...10 kali dngrpn xjemu...mlmni aku chatjer dngan kwn...tp boring gak..isshhh...xtau nk wt per...harini aku asyik mknjer,,,ayam,ayam,ayammmmmmm.....bdnpn dh jd mkin comeiii....hehehehehehe...kwn akuni ske memasak...sedp lak tuu...xmenyesl duk ngan dia...hehehehehe...jhtnyerrrr...tp tull...rmai nk duk ngan aku,diorng kte selesa ngan dpt mkn bnyk...ingt umhni pembekal mknn...hehehehe

No comments:

Post a Comment