Indahnya Hidup Ini

Monday, January 11, 2010

sayang ayah...

>>mmm...start mingguni class aku dh start wktu pagi...dr 8:30-6:30..semakin ari semakin aku memikirkan apa yang akan terjadi setiap hari..hipokrit..?akuker...hmmm...mgkn aku xbrapa ngam ngan org kt sni..tp diorng tetp baik..crita sedh yg aku dpt thu,ank mandak accident...semoga ALLAH melindungi dia dan memberi kekuatan kpd mandak atas apa yg terjd,smua yg brlaku adlh ketentuan ALLAH,mgkn ada hikmah disebalik kejadian..sma2lh kte berdoa..

motor...ayh dtng anta moto kt aku..tmetu aku tnggu bas lme sngt kt depn uitm,ble dh bengang,aku naik teksilh,smpai alor gajah ayh duk menunggu,hnya ALLAH yg thu,tbe2 rs sedih sngt...hmmm...aku xblh...mgkn ada suatu perasaan yg xblh aku luahkan..yg paling sedih,ayh blik,tp tersalah naik bas,jd,trpksa jln kaki blik ke umh...xsmpai ati aku tngk ayh cmtu...tp adik kte,ayh ckp ok jer..dh biasa...komandolh kononnyer...mgkn ati pompuan ngan ati laki xsma..xpn mgkn aku trlampau sensitif yg pd hakiktnye aku sndiri xperasan...mgkn kut...

No comments:

Post a Comment