Indahnya Hidup Ini

Sunday, May 23, 2010

aku mohon padamu YAALLAH...

YA ALLAH...ampunilah dosa2ku..ampunilah dosa kedua ibu bapaku ,keluargaku..tmptknlh kami ditmpat2 orng yg soleh..kuatknlh hati ini..lindungilah hamba dr perkara2 yang tidak baik..tetapkanlah iman hamba walau dimn hmba berada..matikanlh hmba dlm keimanan yaallah..beriknlh kami jdoh yg soleh...amin..:)

kenapayer...aku masih mencari2 apa itu kehidupan.....dunia dan akhirat..aku tersa bnyk sngt dosa yg aku bwt..adkh aku akn ditmpt klngn orng2 yg soleh atau sebaliknya..aku jd takut....smpaikan aku takut untk brjumpa orng diluar sn..wlaupn nmpk tenng kt luar..tp sbnrnyer aku tkut..aku rskn dri aku jht..jd aku xnk libatkan mn2 orng..lindungilah aku YAALLAH..tempatkanlh aku dikalangan orng yg soleh walau dimn aku berada..aku berdoa agar dpt orng yg selalu mmberi kata2 hikmah islam pd aku...aku rindu sngt smuatu...ble aku dh kluar..xda sesapa yg mmbri kta2tu lg...sedihhh...aku berdoamu YAALLAH..agar dpt jdoh yg soleh yg dpt mendidik aku kelak..aminnn.....

aku minta maaf klau ada bwt slh pd orng2 yg terasa dngn aku..aku tahu ko mrh dngn aku..mgkin smua yg berlaku smunya slh aku..aku hnya manusia biasa..xterleps dr bwt kesilapan....aku xnk ada benci hngga akhir hayat..lupakan smua dn mulakan hidup yg baru..pengajaran yg lme mengajar aku apa erti kehidupan..bnyak lg yg blm aku pelajari..hanya ALLAH sj yg tahu.....aku tidk layak mnjadi kwn yg baik untk ko..aku akn bhgia ble melihat ko gmbira bersama teman yg lbh baik dr aku..aku sntiasa doakan yg terbaik bwt ko...semoga ko berjaya kawanku....

No comments:

Post a Comment