Indahnya Hidup Ini

Tuesday, May 25, 2010

dh xde rezeki...

hehehehee....400 hilang cmtujer...pasrah...mgkin xde rezeki..aku xterkilanpun..mmg dh syarat2 dia cmtu..trimajelah..klau xpotong mgkin dpt RM1220..haha..ambik ot lebih..mgkin dpt lebih kut..haha

wahhhh...karenah pelanggan mcm2...meluatpn ade gak..yg ok oklah..klau yg bnyk songe..mcm orng gle..nth apa nth...dia ingt dia bgus sngt..yg brlagk lglh..aku senyumjer sbb kelakar sngt..mgkin dia tgk aku kjer customer servicejer..pndng hinalah..tp xper..aku wat xtaujer..tp..agak terasa ngn 1pakcikni..de dia kte..aku dudkjer..patutlh gemuk,exerciselh skit..sedngkn aku tngh menaip..xkn nk berdiri kut..ank dia yg tegur ayh dia..terdiam dia..aku hnya senyum..tp hati..rs nk nangis..aduhhh...cmnerlh nk bkerja klau itupn blh tersa..hati...hati...dngn orng yg mencuri lg..aku lak kne jd saksi ngn orng yg mncuri,dhlh xtau bhs kita..BI pn xtau..mslhnyer kesian tngk dia..sbb dia ada ank kecil..asyik nangisjer ank dia..mgkin dia orng sush..tp mmg slh diapn..bnyk sngt dia curi..xleh nk bwt apa2..terpksa anta kt balai..harinijer..2orng dh trtngkp mencuri..kesian..hmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment