Indahnya Hidup Ini

Friday, July 29, 2011

Indahnya ciptaan Allah s.w.t

Indahnya ciptaan ALLAH..cukup sempurna ALLAH jdkn seseorang sehingga blh membuatkan orng lain rs bahagia..MU’AZ AL-HARITH..permata hati kami yang xternilai..comel sngt..Mu’az dilahirkan pd hari isnin pd pkul 3.58pg di hospital putrajaya..kluarga aku mmglh excited ,firt time dpt cucu,lelaki plktu..seronoklah smua orng..ceritanya mcmni,timetu husband dia call aku,tp aku xperasan,mgkin tidur nyenyak,yg mengangkt hfn piqa,blm lg beri salam,piqa ckp nk pergi niagake..hehe,ni lg satu,mamai time bngun tido tbe2 nk niaga plak,mcm2..,ble dh tau,kitaorng trus bngun bersiap nk g hospital,adik aku n husband dia prgi hospital dlu,kitaorng lmbat sikit smpai,perkara yg aku xblh lupa time aku otw nk ke hospital..aku sesat,sedangkan aku rs aku ingat jlntu..hahahahaha…tergelak aku,smua muka berkerut,mn xnyer msuk jln mati,dng xda lampu,tbe2 kreta polis duk kt situ,aku xfkir polis,aku tkut tmpat gelap,tkut..tut..tutt..hehe,nsb baik rmai..klau x nangis kt situ..haha..dh kluar jlntu,tbe2 msuk jln lawan arus plak,nsb baik xda kete,adohaii…dugaan..smpai aku sruh piqa bwk kete,tkut sngt..minyk plak dh merah,dhlah kt higwy besar,mn de stesn minyk,smpai nk ke salak tinggi plak,patah balik,xjumpA jugak,2kali aku terleps jln,2klai jugklah pusing kebelakang,bwt2lah lampu kecemasan,smua dh risau tkut kete blakang langgar,tp nsblah kete xbnyk pg2..hahaha..bler dh nmpak stesen minyak n jumpa hospital,rs lega sngt..alhamdulillah..bler smpaije kt hospital..smua ketawa terbahak-bahak bler terkenangkan kejadian pgtu,aku rs mak sebut 20kali,asyk2 menyindir aku,piqa lglh,ckp aku orng pertama selongkar tempt persembunyian polis,apalah…hehehehe…yg penting sekarang dh dpt jumpa buah hati kami,MU’AZ AL-HARITH..hilang segala penat bler dpt cium peluk mu’az..dan aku sekarang dh jd maklong..haha,nmpk mcm tuaje pnggilantu,tp aku suka..aku doakan supaya mu’az menjadi ank yg soleh dan mnjadi orng yg berguna nanti…amin..:)

No comments:

Post a Comment