Indahnya Hidup Ini

Saturday, March 27, 2010

bersyukur

hhmmm...dh lama aku xbukak blog...semenjakni aku terlampau buzy sngt..mengalahkan perdana menterii...hahahaa...class dr 8:30 pg hngga 11:30 mlm bru aku blik..tupun blik blik klau nk ambil brngjerr...risau sngt sbb tinggl brapa mingguje lg nk siapkan final projekk...penat mmg penat..kje tetp kne abiskann..alhmdulillhh...separuh kje aku dh nk siap..semni aku berdoa sngt supaya dpt dekan n aku nk work aku dipamerkan di galery..n semoga work aku dibeli oleh orng diluar sn...:)
mcm2 berlaku pd semni...cme aku lbh diam n xambil tahu..knp..mgkin aku mls nk jg hati orng..apa yg aku blh tlng..cme dpt berdoa..pd luaran orng tngk aku happy sj,dlm hati orng xtahu..tp aku bersyukur sngt sbb semni aku rs mcm xd perkara yg berat membelenggu kt hati aku..skrng aku cme fkir work aku..work akuuu...ble nk siap...!!!!...

bersyukur xterhingga...smpai xtahu nk ckp mcmna..semni aku rs selesa sngt...walaupn semni aku keseorngn tp aku tahu ALLAH sntiasa ada bersama aku..AMINNN....

No comments:

Post a Comment