Indahnya Hidup Ini

Monday, March 1, 2010

tampin

Fuhhhh….letihnyer harini…seharian aku bwk moto…penat sngt…esok ada futsal kt pantai klebang..harap2 kitorang blh menang…tengahari td aku g tampin dan johol…jauh jugk..tp rs seronok sbb betul2 dlm kampong…sejuk sngt…aku bwk moto ngn geng2 lain,dlm 8moto…1kete…cme dlm perjalanantu mcm2 dh berlaku…kdng2 aku risau jugk..tp alhmdulillah…aku xda kne apa2…dlm perjlnn nk pegi ke tampin..cm biasa aku line blakang skali sbb risau diorng bwk laju…timetu lak ada lembu melintas,jd aku bwk slowlh,yg trkrjutnyer sbb kwn aku terlnggr lembutu,dhlh depn mata aku,nasib baik xjatuh..kene sipijerr…tp nsb baik dia pandai mengelak sbb depn moto betul2 dh ada kt perut lembu…alhmdulillh…dia dpt mengelak..menggigil dia,aku lglh..menggigil bwk moto..takut sngt,smpai tngk lembu kt sebelahpn ,rs nk lari jauh2 dr dia…mgkin lmbutu bengkak sikitkut time kne lnggar…hahaahha…
Yg lain lak…smpaije kt johol,kwn yg lg sorng terseliuh time nk selekoh…mslhnyer patah jarii…xkerr takut…mcm2 hal..terpaksalh g bwk jmpa jiran,mengurut…hehehe…ciannyer…ahhh…lps dh kenyang..kitaorng balik hostel….alhmdulillh selamat sampai…

No comments:

Post a Comment