Indahnya Hidup Ini

Thursday, March 11, 2010

uitm lendu dihatiku..he:)

kenyangnyerr...alhmdulillah..arini mkn nasi kerabu..dh lma xmkn nasi kerabu,cedap,,,mkn ngn kaki ayam sekali..klau dlu beli kaki ayam,adajer yg menghabiskan,2,3 mingguni aku beli kaki ayam,xabispunn...cedihnyerr...xda yg nk mkn..kdng2 aku dh penat,terus tito..eskje dh xblh mkn...hari berganti hari..bulan berganti bulan...aku rs masa berlalu dengn pantas sekaliii......tengk2...aku dh part6...sem terakhir di uitm lendu melaka...aku akn merindui kenangan manis dan pahit sepnjng brada kt sinii....terutama di blok dang anumm...:)semakin hari aku berfikir...mcmnalah aku kt luar sna ntii...kjekerrr,blajarkerr...jumpake aku ngn kwn2 aku blik...nth khwin...xpun smbung blaja blik...nthlahhh...entah2 aku g PLKN...hahahahahaaaa....mcm budk2....org lain belajar,kita pulak msuk khidmat negara...nsib baik negara...klau x,jngn harap nk g...hehehehe....
semni wlaupun bnyk kejerr...tp xdalah membebankan sangat...cuma nk kne rajin bwt workjer...insyaallah siapp...:)...debaran dan cabaran akan menanti aku selepas abis diploma nt...aku berdoa supaya dipermudahkan segala urusan aku didunia hngga diakhiratt nantiii....AMINNN,....:)

No comments:

Post a Comment