Indahnya Hidup Ini

Friday, April 23, 2010

:)

Yeaahhhhh…siap kjer…tp masih sedih dengn ms2 yg lalu…walaupn aku cbe lupekan tp ntahlahh…hatini sntiasa teringat…nk nangis n marahpun ada…sepanjang semingguni mcm2 dh terjadi…..aku tetp terima dengn sabar…aku terima walaupn aku sedih…klau aku fkir negative..mmg xsiap smpai ble2..jd aku bwt apa yg termampu..sekarang aku lebh keseorngn,walaupn aku bersma ngn kwn2,tp aku xleh nk crita apa2,sbb aku xnk pisang berbuah dua kali…aku dh serik,xpecaya dengn diorng..dn semenjakni ramai nk sakitkn ati aku,sedngkan aku xganggu diorng,xfhm tull…nk marah,tp ble tngk muka diorng rs kesian lak…ble aku diam..adaje nk sebut nm aku….malukan aku lak tu…ishhhh…yaallahh…ampunkanlah mereka..dan jngnlah aku menyakiti hati2 mereka dan jngnlah mereka tidak menyenangi kehadiran aku..jauhkanlh dr sangka buruk aku pd diorng..aminnn..

No comments:

Post a Comment