Indahnya Hidup Ini

Wednesday, April 7, 2010

penantian penuh makna

masa berlalu dengn cepat sekali...3.5 dh diploma show..hnya tinggl 2mingguje lg nk siapkan work..yg sedihnya,hnya work yg tercntik akn terpilih untk dipamerkan di galeri rakyat..aku harap sngt work aku ada terpilih untk diploma show..lgpn TYT dtng perasmiantu..excited sngt sbb first time dlm sejarah work dipamerkan diluar uitm..hmm,..yg aku tau,painting aku terpilih sbb lec dh ckp aku punya dpt masuk..alhmdulillahh..aku harap ada respon positif ble pamerantu berlangsung nt..aku dh cbe sedaya upaya dn buat terbaik untk workni..klau blh aku nk smua work aku dipamerkn,tp malangnya space xckup..harap2,sculpture terpilih,tp aku xpasti..tawakaljelahhh...happy sngt sbb lec xsngka aku blh bwt painting..alhmdulillahh...cme tngh risau disbbkn printmaking,subjek yg paling aku minatt...muahahahahaaa...minat smpai nk nangis...hal lain dh xnk ambil tahu selain work aku..aku dh mls nk layan perasaan suka2ni..bencii..syg work akuu...ahhhh...excited sngt,terutama klau rmai yg puji..muahahahahaha....dn aku harap family dn kwn yg aku syg sngt berpuas hati dngn apa yg aku bwt...:)

No comments:

Post a Comment