Indahnya Hidup Ini

Tuesday, April 13, 2010

entahlahhhh.....

hmmm...kawan,siapa tahu..smua blh dipercayaiker..ker time sushjer dia cr...hmm...smua xpndai nk jg hati aku..main sedpjer ckp..ble aku mrh,ckp aku mcm2..taupn terasa ble aku bukak mulut...aku dh xthn ble korng ckp aku mcm2..sedngkn korng xsedr dri korng,tp ada hati nk skitkn hati aku,kdng2 hal kecikjer..psal aku nk mkn itu ini,orng ejek aku mcm2,aku xmintkpn duit korng,aku xsushkn korng,mgkn klau aku ungkit sbnrnyr korng lg bnyk sushkn aku dlu..ble aku mrh taupn diam..xtau nk ckp apa..sedihh...smpai aku dh xmampu nk nangis..dlu mmg aku selalu nangis apa yg korng bwt,tp skrng aku mrh depn2..dh mls nk ambik hati korng lg...mmg aku tau ada yg dh bermasam muka dengn aku..aku dh mls weeeiiiiiiiii.......!!!!!!!...semni mmg rmai kte aku dh brubh...jd,knp...nk aku jd tunggul...wat diamjer...sedngkn aku xbwt slh apa2pn..klau korng bwt apapn aku xpenh ambik tau...jdddd...berambus dr hidup akuuu.....

No comments:

Post a Comment